7. ročník

24.02.2013 16:35
 
Probrané témata v 7. ročníku (7. A - 2011/2012)

- nový školní rok

- radost x smutek

- třídní akce v tomto školním roce

- delikvence

- atmosféra některých hodin

- kouření mladých lidí

- první vážný vztah (co je pěkně a na co si dát pozor?)

- současní kamarádi, jak by měli vypadat?

- jak v současné době zvládat školu a vycházet z učiteli?

- náš mozek, co mu prospívá a co ho ničí?

- šikana

- násilí a nenávist, jak udržet emoce a neublížit?

- stres a životní styl dnešní doby

- jak budeme trávit Vánoce?

- co se vám líbí na vašich protějšcích?

- výchovná zařízení (střediska nápravné péče)

- v čem jsem dobrý, co mi jde dobře a naopak?

- umění (schopnost) se vyjádřit

- dospělost, jak se chová dospělý a jak nedospělý?

- lidské chyby, odpouštění

- kdo se v dnešní době uplatní (čím, jak apod..?)

- akce II. pol.

- co mě potěší a co naopak zklame?

- klima třídy 7. A

- co se vám líbí x nelíbí na naší škole?

- oblíbená strava, nápoj

- konec světa

- já a kouření?

- co jsem udělat v životě dobrého a co špatného?

- vysvědčení

- závěrečné shodnocení 7. ročníku

aj..